maanantai 21. huhtikuuta 2014

Jäikö jotain kesken?


Halusin aamulla aikaisin lenkille, kun eilen menin jo alkuillasta nukkumaan. 


Kaunis aamu oli, mutta minä olin innostuneempi autoista. Unni tuli aina autolla, joten oletan, että mikä vain auto tarkoittaa, että Unni on tulossa. "Pomo" on aika kypsynyt, kun me ei liikuta ollenkaan ennenkuin on jotenkin tullut todistetuksi, ettei autossa ole koiraa. Minä olen ymmärtänyt, että tässä on valitettu, kun kaikkea ei ole tehty. Kyllä minä teen. kun vain annatte mahdollisuuden. Ei tartte minua syyttää!


Kasvimaalla oltiin suurin oas päivää. Kerran käytiin vähän lepäämässä, kun "pomolle" tuli nälkä. 


Minä näin jotain outoa: Kumma tyyppi pomppi ihan lähellä. Murisin kumeasti. "Pomo" tuli katsomaan, kun ei ole ikinä kuullut minun millekään murisevan. Sanoi "Se on sammakko." Minä intouduin, saako sen ottaa. Mutta "pomo" sanoi " Annetaan sen mennä" Ei siis sammakkoa saaliiksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti