keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

Saunotaankohan me joka viikko?

Tänään taas saunottiin ja tapasin Epun. Eppu on hieno tyttö.


 - Hauska nähdä taas. Mitäs tehtäis.
- Riehutaan! Juostaan!


- Meillä on tässä meneillään parihyppely. Eikös pysytäkin hyvin samassa tahdissa?
- Jihuuuu!


- Et saa kiinni.
- Saanpas. Juuri nyt hyppään kimppuusi.


- Minä olen ihan tyynen välinpitämätön. Antaa Epun leikkiä!
- Minä tiedän, että kuitenkin koko ajan pidät minua silmällä.


- Jess! Minä sain tämän.
- Anna mulle! Anna, anna1


- Laitan voittotikun tähän. Ei kait Eppu yritä hiipiä paikalle?
- Minä hiippailen huomaamatta paikalle.


- Minun tikku! Älä koske!
- Enhän minä koske. Vähän vain haistan ...ja nappaan!

2 kommenttia:

  1. Suloisia koiria ja näyttävät onnellisilta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Helppo se on olla hyvässä seurassa onnellinen.

      Poista