keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Niin paha kaaos, että otsikko unohtui

Meillä on kaikki ihan kaaoksessa. "Pomon" tapa sisustaa on mielenkiintoinen. Minullehan tämä kaikki tietää tervetullutta vaihtelua, mutta taitaa "pomo" alkaa hyytyä. Ainakin se päätti viettää loppuillan telkkarin edessä neuloen. Se avasi myös punkkupullon. Rentoutuu kuulemma.


Ensi viikolla on kuulemma vappu. "Pomo" jaksaa sitä hämmästellä. Sillä oli suuria suunitelmia toteutettavaksi ennen vappua. Nyt se toteaa perinteisesti, ettei ole sanonut minkä vuoden vapusta oli kyse.


Meillä on jokaikisellä lenkillä keskusteluja minun liikkumisesta. "Pomon" mielestä pitäisi toimia ripeästi työaamuina, jotta "pomo" pääsisi ajoissa töihin. Minulla on mietittävänä tärkeämpiäkin asioita kuin joku työaika.


Minä liikun sitten, kun liikun. Narusta on turha kiskoa. Silloin liikun vielä hitaammin.


Päästiin me kyllä kotiin tänäänkin joka lenkiltä. Minä sain ruokaa ja hampaanhoitoherkin. Hampaita ei tänään pesty. Huomenna ehkä. Tuo toinen kuva on tämänpäiväinen taivaskuva, kaunis vai kuinka.

Me siirrymme illan viettoon. "Pomo" yrittää neuloa. Minä kannan leluja sen jalkoihin ja vaadin heittämään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti