lauantai 13. huhtikuuta 2013

Muutosten päivä


"Pomo" vei huonekaluja pois. Minä karkasin rappuun, kun huomasin, mitä on tekeillä, koska näytti, ettei minua aiota ottaa mukaan. Jos talo aiotaan tyhjentää niin muuttoahan se tietää. Ja jos muutetaan, pitäisi koira ottaa mukaan. "Pomo" huuteli minua takaisin, mutta enhän minä ole tyhmä. Mutta sitten "pomo2 teki tosi kieron tempun. Meni rapistelemaan herkkukaappia. Ja kun minä tulin katsomaan - pam - ovi kiinni. Sain minä namun, mutta en päässyt enää karkuun vaan jäin miettimään, milloin loputkin huonekalut kannetaan sisälle. Mutta -yllätys, yllätys!- "pomo" kantoikin sisään isoja pahvilaatikoita, joista se kaivoi esiin rakennussarjoja. Yksi uusi huonekalu on jo niistä sarjoista syntynyt. Onneksi niitä vanhoja vietiin pois. Eihän tänne muuten mahtuisi. Huomenna "pomo" kuulemma rakentelee lisää.

2 kommenttia:

  1. Minä niin tiedän ton namitempun! Aina siihen lankeaa, vaikka kuinka yrittää pysyä valppaana. Kun kuulee namipussin rapinan, ja varsinkin kun saa vainun herkusta, eihän sitä voi vastustaa. Onneksi ei ollut kyse muutosta, joten voit rauhoittua, Mûmak. Eikä Pomo sinua kuitenkaan ikinä kokonaan hylkäisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihmiset kierosti käyttävät hyväkseen koiran heikkoja kohtia. "Pomoon" en täysin luota. Jättihän se minut lomansa ajaksikin. Hyvähän minulla oli Jawan luona, mutta ei se mitenkään poista sitä, että "pomo" jätti minut.

      Poista