lauantai 30. marraskuuta 2013

Oma koti, kultainen


 Aamulla oli hieno auringonnousu, mutta eihän me ihan ajoissa ehditty ulos kuvaamaan. Parhaamme tehtiin niillä valoilla, mitä oli tallella.


Tuollainen haamukoira seurasi minua, mutta minä suhtauduin siihen kylmän rauhallisesti,


 ja katsoin eteenpäin


sillä olihan takanani kullalla sivelty kotitaloa. Helppo tuollaisesta taustasta on ponnistaa eteenpäin.


Kauniista auringonnoususta on aina minulle hyötyä. Pääsen yleensä vapaana juoksemaan johonkin korkealla, aika usein tähän kotikalliolle.


Tänään oli siitä poikkeuksellinen päivä, että illalla minulla oli koirapuistotreffit. "Pomo" törmäsi jumpassa Jedin omistajaan. Sopivat, että illalla nähdään koirapuistossa. Jedi on kymmenkuinen kleinspitz (???) uros, joka koko ajan pyrki hyppimään selkääni. Yritin pakoilla, mutta ei se uskonut, joten yllätin "pomon" käymällä taistoon. "Pomo" ei kuitenkaan kieltänyt minua, kun se ymmärsi, että en minäkään voi kaikkea loputtomasti sietää. Jedi vähän rauhoittui, mutta otettiin vielä pari äijämäistä matsia. Puistossa kävi hetken aikaa myös pari muuta pientä urosta. Ihan kiva ilta. Ehkä mennään toistekin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti