maanantai 12. toukokuuta 2014

Äitienpäivän jälkimainingeissa

Eilen oli yksin kotona odottelemassa, että "pomo" saa äitienpäivänristeilynsä tehtyä.


Illalla sitten mentiin pitkälle lenkille, jotten minä tuntisi itseäni hylätyksi.


Olikin oikein mukava ilta. Kiva sää ja hyvää heinää ;)


Tänään Antti oli minun seurana osan päivää. "Pomo" oli töissä koko päivä ja sen jälkeen vielä pyykillä. Ja minua rupesi pelottamaan. En olisi halunnut ulos lenkille ollenkaan. Häntä kaivautui koipien väliin. Pitkin päivää nimittäin ulkona jyski ja paukkui. En minä sellaisesta tykkää.


"Pomo" selitti, että remonttimiehet ne vain rakentaa telineitä, jotta pääsisivät kattoa korjaamaan.


Kyllähän minä siitä rauhoitun, mutta mitenkäs huomenna? ja ylihuomenna? ja jatkossa? Tämä remontti ei nimittäin edisty kovin kiivasta vauhtia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti