tiistai 20. toukokuuta 2014

Kotona taas

Minua on ruvennut stressaamaan vieraissa olo. Olin Jawan luona ja vaikka olen siellä yleensä kuin kotonani, nyt en suostunut oikein liikkumaan mihinkään. Mutta nyt on kyllä häntä heilunut koko ajan, kun kotiin pääsiin.

 

"Pomo" vietti viikonloppua tällaisissa maisemissa ilman minua. Onhan se tietenkin epistä, mutta jos nyt annetaan anteeksi. On tuo "pomo" ollut niin väsynyt ja stressaantunut jo pitkän aikaa, että ehkä sille tekee hyvää vähän rentoutua



Kameransa kanssa se tietenkin oli taas siellä riehunut. Sillä on nyt paha himo tuohon kuvaukseen.



Meillä on vähän edistynyt tuo telineiden rakentaminen. Talitiaiselle taitaa käydä pesinnän suhteen köpelösti, mutta varpuset eivät toivoaan menetä.


Kauniita aurinkoisia päiviä on ollut ja tietenkin hienoja auringonlaskuja. "Pomon" vaatetus on vähän laahannut perässä. Hikoili eilen liian paksuissa vaatteissa ja valitti, että "on liian kuuma" ;) Sellaistahan se aina on. Jos ei ole maa jäässä, on kärsä kipeä eli ikuista narinaa.


Minä en eilen mennyt suoraan kotiin vaan Ellen ja Ennin luo, jossa "pomo" oli. Lapsetkin ovat kyllästyneet tuohon "pomon" ikuiseen väsymykseen ja saamattomuuteen, joten oli hyvä, että minä tulin leikkimään.





Kotiin tultua kävin tietenkin tarkistamassa parvekenäkymät. Onhan siinä telinettä, mutta taitaa vielä tulla lisää.


 Yöllä ukkosti ja minua tietenkin pelotti. Mutta "pomo" otti tiukasti kainaloon ja silitteli kunnes rauhoituin. Kyllä se on ihanaa olla kotona :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti