sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Mökkeilyä ja marjastusta

Nyt, kuulkaa, väsyttää! Oli erittäin mukava viikonloppu, mutta ihana on olla kotonakin ja rentoutua. Ei vieraisilla voi koskaan kunnolla relata.


Nyt uni maistuu

 
vaikka vieraisillakin välillä vähän lepäiltiin.
 

Mutta on tässä juostukin.


Epputytön kanssa riehattiin Aulikin mökillä.


Käytiin me välillä lenkilläkin.


 Minä yritin jemmailla pehmoleluja, joita oli ihan huolimattomasti jätetty eri paikkoihin lojumaan.


Eppu ei ymmärtänyt tätä toimintaa ollenkaan. Eikä kyllä Aulikkikaan vaan piilotti kaikki pehmot, joten piti keksiä muuta toimintaa.


Mentiin metsään ja otettiin Aulikki ja "pomokin" mukaan.


Ihmiset keräsivät mustikoita molempina päivinä. Minä en niin noista mustikoista välitä.



Onneksi meille tarjoiltiin muutakin ruokaa.


Eppu vähän  vilkuili, mitä minulla on lautasella, mutta kyllä me molemmat syötiin omat annoksemme.


Ihmiset grillasivat makkaraa ja kaikkea muuta hyvää. Aulikki piti huolen, että mekin saatiin osamme. Pitäisköhän vaihtaa "pomo" Aulikkiin? Ruuat varmaan paranis.


Saunaan me ei päästy, mutta minä odotin sitkeästi pukuhuoneen ovella.


Odottelin minä välillä portillakin. Ympäristössä on kaikenlaisia villieläimiä, eikä minuun täysin luotettu. En minä minkään valkohäntäkauriin perään olisi lähtenyt.


Mukava viikonloppu oli.


Kuiskuttelin Epulle, että voitais tavat toistekin.



Vielä joku sivistynyt poskisuukko


ja jäljellä oli vain haikeat jäähyväiset.

4 kommenttia:

  1. Eppu kiittää vierailusta, oli oikein mukava ja touhukas viikonloppu, eilisilta sit menikin palautuessa lähinnä lepoasennossa.

    VastaaPoista
  2. Tuohan on ihan täydellistä koiranelämää! Tyttöseuraa, vapaana juoksentelua ja hyvää ruokaa.

    VastaaPoista