tiistai 10. joulukuuta 2013

Myrsky saapui ja luntakin


Ulkona tuulee ja pyryttää, mutta minä rentoudun. Välillä tosin on mentävä turvaan "pomon" tuolin taakse turvaan.


Joudun tässä vielä viettämään paljonkin aikaa yksin lepäillen, sillä "pomo" on menossa johonkin leffaan. Kertonee myöhemmin kannattiko.


Tuon pallon sisällä on ruokaa eli "pomolla" lienee huono omatunto, kun jättää minut. Silloin se aina yrittää jotenkin lepytellä ja antaa näitä aktivointileluja.


Voitais mennä vielä lenkille tuonne tuiskuun.

5 kommenttia:

  1. Vähän samantapainen pallo mullakin on. Palvelijatar täyttää sitä ja kongia vuoroon. Jättää sitten minut palloineni odottamaan, kun pistäytyy lähikaupassa. Minähän en lahjuksista välitä! Viritän äänekkään pitkän aarian. Pieneläinklinikkakäynnin jälkeen olen aloittanut aariat uudelleen. Ennen sitä olin hiljaa sen puolisen tuntia, jonka Sen kauppareissu kesti. Arvaa ottaako Sitä ohimoon käyttäytymiseni, hihi. Pysyypä pirteänä eikä ala kuvitella minusta turhia ; )
    Se kertoo usein minulle kuinka hienosti sinä Mûmak osaat käyttäytyä. Minun pitäisi kuulemma ottaa sinusta oppia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos Palvelijattaresi olisi nyt näkemässä, miten piileksin tuolin alla, kun tuulee, niin ei puhuisi käyttäytymisestä. Lisäksi minä vetelen sopraanoaarioita, jos joku soittaa ovikelloa. "Pomo" aina sanoo, etten minä ole ihan täydellinen koira, mutta sillä mennään, mitä saadaan.

      Poista
  2. Kiitokset Mûmak paketista, jonka avaamme jouluna. Pidämme sinulle peukkuja kun osallistut näyttelyyn!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos peukuista. "Pomo" ei paljon huomiselta odota, mutta minä teen parhaani.

      Poista
    2. Hyvin menee, kyllä sinä pärjäät. Meilläkin on peukut pystyssä.

      Poista