torstai 3. tammikuuta 2013

Rauhaisaa kotielämää

     


"Pomo" on ihan onnessaan, kun minä käyn lenkillä entiseen tapaan. Mitäs minä pelkäämään, jos on rauhallista. Enhän minä tyhmä ole! Hississä kyllä edelleen vapisuttaa, kun en ole varma millainen maailma siellä hissin ulkopuolella odottaa.
"Pomo" on myös pitänyt minusta erityishuolta eli leikkinyt, tarjoillut herkkuja, silitellyt, normaalia enemmän. Kyllä se mulle käy.Tästä täytynee varmuuden vuoksi kertoa, ettei tämä ole mikään ylimääräinen herkku. Tällaisen minä saan joka ilta. Välillä syön sen heti, mutta toisinaan piilotan johonkin hyvään piiloon parempaa hetkeä varten.


Aika mukavaa viettää rauhallista iltaa kotona. "Pomon" mielestä venyn liian ptkäksi. On kuulemma vaikea saada mahtumaan kuvaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti