perjantai 7. helmikuuta 2014

Jäätävää tihkua?

No, pientä vesisateen ripottelua oli, mutta läpitunkematon usva enemmänkin määritti tätä päivää. "Pomolla" oli perjantaifiilis, joten se tuli ajoissa kotiin vaikka oli käynyt uimahallillakin. Se yrittää kuntoilla.

Mutta aloitetaan aamusta.



Hei, minä en ole herännyt vielä vaikka te olette. Jotain rajaa tuon herätyksen kanssa. 


Eikö nyt mene jakeluun, että tämä tällainen käytös ei sovi. Minä nujerran sinut.


Otetaanko siis pari tanssiaskelta


ja sitten syvä taivutus.

Tuon Epun kanssa on koko ajan yhtä ja samaa säätämistä. "Pomo" väittää, että häntäni kavaltaa minut. Heiluu kuulemma iloisesti koko ajan. Ei "pomo" voi hännästä mitään sanoa, kun sillä ei sellaista ole. Häntä elää ihan omaa elämäänsä. Minä en ole vastuussa siitä, millaisen kuvan se antaa minun mielentiloistani.

"Pomo" yrittää aina välillä vähän suoria noita Epun kiharoita, mutta eipä se siinä kovin hyvin onnistu. Ei kait se muuten viitsisi yrittääkään, mutta ilmeisesti pelkää, että Aulikki järkyttyy, kun näkee koiransa. Minä voin pöyhiä turkin kuntoon.


 Vaikka se voi välillä näyttää, että minä kiusaan Eppua, niin oikeasti se on päinvastoin. Eppu haluaa aina vain lisää riehuntaa.


Purutikut saivat sentään rauhan maahan. Ja sitten nukutaan.

3 kommenttia: