lauantai 1. helmikuuta 2014

Mieletöntä naisenergiaa!

Ei tietenkään "pomolla". Se vain istui nojatuolissa heiluttelemassa puikkoja sisällä ja raahusti perässä ulkona.


Naisenergiaa tarjosi meidän uusi vieras, Eppu. Se tuli meille kyläilemään ilman kotiväkeään. Aamun se tuijotti ulko-ovea ellei sitten kiusannut minua. Siis anteeksi, leikkinyt minun kanssa on oikea ilmaisu. Mutta kyllä se välillä innostui ihan kunnolla. Minä väsyin. Ei vanha enää jaksa.


Minun piti vetäytyä hetkeksi lepäämään. Neidin yksiö tuntui ainoalta paikalta, jossa olisi edes hiukan rauhaa.

Hei, tuo meni mun sänkyyn!


Pakko on päästä nukkumaan välillä. 


Minä en kyllä yhtään tykkää tällaisesta kohtelusta. Minä olen sentään vieras, naisvieras!


Hei, älä nyt murjota. Ota tästä tällainen tikku pureskeltavaksi.


Haluaisitko tulla vaihteeksi tänne minun sänkyyn. Tule nyt vaan kokeilemaan, kun suutuit niin siitä, että koenukuin sinun sänkysi.

  

Asetu siihen vain. Katso näin vain lepäämään. No, niin. Kyllähän tämä alkaa sujua, yhteiselämä nimttäin.


Lenkille lähdettiin päivällä, pitkälle lenkille, kun oli vieraita. Lunta oli paljon. "Pomo" taapersi hikipäässä umpohangessa. Sanoi kuntoilevansa. Me juostiin kevyesti.


 Tuo nainen jaksoi aivan hillittömästi riehua. Välillä vähän rauhoittui, kun sen tassuihin kertyi lumpalloja. "Pomo" niitä poisteli ja sitten taas mentiin. Yritin sanoa, että olisi välillä jättänyt putsaamatta. En meinannut ehtiä merkkailla siinä menossa.


Pitäisköhän meidän kulkea vain auratuilla teillä.


 

Illan päätteeksi mentiinkin sitten nukkumaan ihan omille paikoille.  

 

Iltalenkki vielä ja sitten katsotaan, miten meillä yö sujuu.

2 kommenttia:

  1. Párek: Älä yhtään yritä esittää, että muka väsyt tytön halailuihin, Mûmak. Kyll mä nään sun silmistä, että oot vähintään seitsemännessä ellet peräti yhdeksännessä taivaassa ; ) Kivat kuvat teistä!

    VastaaPoista