perjantai 17. toukokuuta 2013

Pelon vallassa


Piti laittaa eilinen kuva, kun kone ei suostu tallentamaan tämänpäiväisiä, Tänään ei oikein muutenkaan ole pelittänyt. Aamulla mentiin palstalle ja sehän sujui kunnes rupesivat ammuskelemaan tuolla Santahaminassa. Meni tietenkin kaikki äly samantien. Ensin syöksyin eteenpäin niin lujaa kuin hihnalta kykenin. Sitten löin jarrut pohjaan, kun "pomo" mielestäni meni väärään suuntaan. Ja mitä "pomo" teki? Jätti minut siihen tien viereen istumaan ja käveli tiehensä. Näin se on tehnyt ennenkin ja luotti siihen, että kyllä minä tulen. Ja tulinhan minä. Kun "pomo" katosi mutkan taakse, ei minulla ollut muuta vaihtoehtoa kuin juosta perään. Mutta vähän "pomo" ällistyi, kun minä painalsinkin oikotietä kotiin päin "pomon" ohi. Mutta jäin minä sitten sitä odottamaan, kun ei siihen voi luottaa. Se saattaa ihan hyvin ykskaks kääntyä kannoillaan ja kävellä tiehensä.

Kun paniikki oli päässyt vallalle, pelotti remonttiäänetkin. Jouduin vielä jäämään kahdesti yksin, kun "pomo" kävi ensin juoksemassa ja sitten kaupoilla. Mutta selvitty on. Toivotaan huomisesta parempaa.

2 kommenttia:

  1. Tuo yläkuva on täysi kymppi!
    Paukuttelut on pyllystä. En minäkään niistä tykkää, kovemmalla paukkeella häntä menee väkisinkin jalkojen väliin ja korvat luimuun. Aikaisemmin en ollut moksiskaan mistään metelistä, mutta viime aikoina olen alkanut vähän luimistella.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kehuista.
      Tänään on sitten paukutellut ukkonen.

      Poista