maanantai 24. kesäkuuta 2013

"Pomo" meni töihin

Ja minä menin Jawan kanssa Ennin ja Ellen luo päivähoitoon. Tai  ehkä me mentiin hoitamaan tyttöjä. Olin minä vähän ällistynyt, mutta kaikkeen on totuttava.


Siellä on tämä Párekin kaipailema piha, jossa saa vapaasti mennä viilettää. Onhan siellä kaikenlaista istutusta ja muuta estettä, mutta kyllä siellä juokseekin.


Jawakin pyyhälsi ulos kuvasta


ja lätsähti sitten maahan.


Kun kerran juoksukaveri lepäsi, minä vähän ruohostin.


Kun päästiin kotiin, oltiinkin yllättäin aika uupuneita.





"Pomon" oli pakko saada laittaa tähän vielä eiliset taivaskuvat.

2 kommenttia:

  1. Voi hurja, minun piti oikein peilistä tarkistaa miltä vihreä mäyräkoira näyttää. Viherryin kateudesta, kun tuon pihan näin.
    Miten se Pomosi vapaa näin hurjan pian meni? Toivottavasti ei täysin läkähdy siellä töissä. Meillä on lämmin, vaikka ei mitään tehtäiskään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä kyllä otan pihasta kaiken irti. Saan sellaisia järjettömiä pentuhepuleita. Kyllä Jawakin juoksenteli, mutta Jawaa ahdistaa kuumuus. Niin ne viikot menee, kuusi viikkoakin. "Pomon" töissä on kuulemma aika viileää. Sillä on nyt eri työhuone kuin aiempina kesinä.

      Poista