sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

Sambaa lauantaina


(eilen ei saatu kuvia  blogiin, siksi vasta nyt blogataan eilinen)
Ei aamulla ollut mitään sambaa. Ihan vain peruslenkkiä kierrettiin kauniissa säässä kukkaloistoa ihaillen. "Pomo" ei taaskaan viitsinyt lähteä kasvimaalle. Väitti, että väsyttää, ei jaksa. Näinkös nopeasti se sen uusi motto "välillä pitää poistua mukavuusalueelta" kuoli ja kuopattiin? (nyt se huutelee, että "välillä" ei tarkoita aina)


Joku oli unohtanut turkkinsa tien viereen. En saanut selvää, kuka se oli. Minä olen hoitanut tuon turkinvaihdon jo aikoja sitten. Nyt näytänkin oikein komealta. "Pomo" jaksaa ihmetellä, miten hyvässä karvassa olen. Väittää, että hän osaa ruokkia minua oikein. Katit! Minä vain olen synnynnäisen hieno.


 

Päivällä "pomo" sitten kävi kaupungilla ilman minua ihailemassa sambaajia, se kun itsekin haluaisi osata. Minä en kyllä moisesta möykkeestä välitä, meteliä, ihmisiä, auringonpaahdetta. 


Illalla pääsin sitten pitkästä, pitkästä aikaa koirapuistoon haistelemaan ja juoksemaan. Suurimman osan ajata oli yksin. Ihan vähän ennen kun "pomon" piti  lähteä saunaan, tuli kaksi tuttua salukityttöä, joiden kanssa vähän seurustelin.

2 kommenttia:

  1. Naamakirjassa on Naulakallion koirapuisto -ryhmässä varoitus, että meidän lähellä joku on levitellyt makaroneja, joissa on valkoista jauhetta. No, nyt Palvelijatar sitten kulkee suunnilleen nokka maassa koiralenkit ja vahtii, etten saa mitään sopimatonta syötyä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aina noita ikäviä juttuja löytyy. Hyvä olla varuillaan

      Poista