keskiviikko 23. lokakuuta 2013

Leikki-ilta

 Eipä tässä päivässä paljon kertomista ole. Tuuli ulvoo ja vettä satelee. Tuuli ulvoo välillä niin, että minua pelottaa. "Pomo" kävi kuntosalilla ja nyt sillä on sitten selkäkin kipeä sen jalan lisäksi. Yritin tässä illan mittaan vähän vetreyttää sitä leikittämällä. Kyllä se oli jotenkin mukana, mutta epäili ottavansa lihasrelaksantin yöksi, jotta pääsee taas huomenna salille. On se vähän outo, mutta eipä ole minun huoleni. Minä olen parhaani tehnyt. Palloa heittelin. Olin myötätuntoinen. Ymmärsin. (...no en tietenkään oikeesti ymmärtänyt, teeskentelin)




Pallo pahus karkasi väärään suuntaan


ja yritti piiloutua patjani alle


mutta minä selätin sen.



Ota nyt siitä koppi ja heitä.

2 kommenttia:

  1. Kivan sarjan sun leikeistä pomosi on ottanut. Sinä osaat olla taitava koiruli!
    Siniliini

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Siniliini :) Kiva, kun kävit.

      Poista