lauantai 12. lokakuuta 2013

Touhukasta

"Pomon" piti mennä tänään jumppaan, mutta ei se herännyt ajoissa :D Hyvä, että nukkui. Se on nykyisin koko ajan väsynyt.


Aamulenkillä mentiin omille kallioille, kun "pomolla" oli kiire aamukahvilleen. Ihan mukavan ajan sain kuitenkin vapaana juoksennella. Aamuhan oli tosi kaunis.


Ja kauniina jatkuikin. Minä jäin kotiin odottelemaan, kun "pomo" kävi kaupoilla. Henu osti minulle joululahjan etukäteen, valjaat ja pannan. Vaihtoon menevät, kun en ollut mukana sovittamassa.


"Pomon" palattua shoppailemasta mentiin pitemmälle lenkille. Tänään oli tarkoitus käydä jossain uudessa paikassa, mutta ei sitten ehdittykään, joten tehtiin vain perinteinen reissu vanhalle hyppyrille. Tässä pöydällä olen usein ennenkin poseerannut.


Ja tietenkin  matkaan kuului perinteinen porraskävely. Alaspäin tulo jänskätti.


Loppumatka sujui mukavasti lehtimatolla.


Illalla pikkuväki tuli seuraksi.


"Pomoa" vähän huolestuttaa, miten Elle pärjää muiden koirien kanssa, kun tottuu siihen, etten minä hermostu. Mitä sitä hermostumaan. Ihan hyvin Elle minua käsittelee.


Ja kappas. Aurinko laski tänäänkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti