tiistai 8. lokakuuta 2013

Menee aina liian myöhään.

Tähän aikaan ei enää jaksa runoilla mitään. Katselkaa vaikka kuvia.


"Pomon" työhuoneen ikkunasta aamulla näkyi hiven usvaa. Aamu oli lämmin ja kostea, hieno aamu.


Päivällä "pomo" liikkui työhuoneensa ulkopuolella ihastellen värikkäitä puita. Mitä luulette, kuka puiden takana piileskelee?



Sehän oli tietenkin kumigorilla, joka jaksaa päivystää joka säässä.


 On meilläkin keltaisia puita. Haavat ovat pärjänneet hyvin värityksen suhteen, mutta pihlajissa on jotain vikaa, eivät punastu vaan ruskistuvat.


Sateista oli. Näkyvyyttä ei nimeksikään. Oltiin pilvessä.


Minulle tulikin sitten illaksi seuraa, joka ymmrtää leikin päälle.


Siinähän se ilta meni ilman vapaa-ajan ongelmia :)


Kiva ilta ja minä olin kiltisti. Olinhan?

2 kommenttia:

  1. Nyt vasta muistin tämän blogisi :)
    Kun tuo muisti on hyvä mutta lyhyt :(
    Ihania kuvia. Kaunista ruskaa ja nuo vierekkäiset puut, punainen ja keltainen. Gorilla.... !!!!
    Jäin oikein tuijottamaan, onko se auton renkaista ????
    Suloisia vieraita, voi kun minäkin saisin tuollaisia söpöliinejä kylään !
    ps. kiitos eilisestä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kehuista. Tuo gorilla on "pomon" työpaikan nurkalla oleva taideteos. Autonrenkaista rakennettu, iso kuin minkä. Olen minäkin käynyt sitä katsomassa. Näitä pikkuihmisiä on täällä aika usein. Kivojahan ne on.
      "Pomo" kiittää sinua kaikista mukavista ideoista ja toteutuksista. ("Pomo" on siis tuo naisihminen, joka minua ruokkii ja joskus - no joo - päivittäin ulkoiluttaa.)

      Poista