keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

Aurinkoisia hetkiä

Tänään "pomo" nukkui pitkään, eikä kiirehtinyt lenkille. Minulla sen sijaan alkoi olla jo niin kiire, että piti juoksuksi laittaa.

"Pomo" halusi taas ottaa kuvia minusta kukkien kanssa. Kyllähän minä poseeraan, mutta saan kait esittää myös oman mielipiteeni moisista toimenpiteistä. Ovat mielestäni ihan bläähhhh!


Myös iltalenkki alkoi kukkaisissa tunnelmissa. En ymmärrä, miksi minun pitää näissä kukissa pyöriskellä. Eikö niitä voisi kuvata ihan muuten vain? Olenko minä joku tulitikkulaatikko tai muu mittakaava? Onneksi iltalenkki suuntautui meren rantaan tämän alun hempeilyn jälkeen. Sieltä löytyi vettäkin juotavaksi.

Olihan siellä kauniita pilviäkin, mutta katsokaa, miten pitkät hampaat minulla on. "Pomo" ei selvästi uskaltanut laittaa isoa kuvaa, ettette pelästy. Mutta en minä kuitenkaan ketään pure, joten olkaa huoletta. Näkyyhän tuossa tassutkin aika hyvin vai mitä.

Silta ylitettiin rannan jälkeen ja ennen kaurahalmetta. 


Käytiin koirapuistossakin, mutta siellä ei otettu kuvia. Oli pari kivaa kaveria, mutta ei siellä pitkään oltu. Kotiin oli kiire, murkinalle.

Mitä? Halusiko joku tietää, mitä "pomo" teki? Ei se tehnyt mitään. Ei mennyt mustikkaan Ennin kanssa. Yrittää taas huomenna. Yhden ikkunan se pesi ja sukkia neuloi ja kävi vesijuoksemassa. Sen lisäksi se tuhlasi aikaa kaiken maailman valojen tutkailuun ja yritti ottaa niistä kuvia. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti