sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

Suvisunnuntai

Yöllä "pomo" möykkäsi etsien allergialääkkeitään. Joku tappajaitikka oli purrut sitä koipeen. Pitäisköhän sen voidella omakin niskansa punnkimyrkyllä? Ei minua vain mitkään ötökät häiritse. Onneksi "pomokin" nukahti uudestaan ja nukkui melkein yhdeksään.  Sinä aikana, kun "pomo" selviytyi aamukahvistaan, minä jatkoin unia.

Välillä vähän aamuvoimistelin. Sitten rentouduin taas nukkumaan.


Aamulenkillekin aikanaan päästiin. Kaunis oli päivä ja paljon mukavia kavereita liikkeellä. Ei yhtään hassumpaa olla kaupunkikoira tällaisena päivänä. Ei paljon ehditty sisällä olla, kun lähdettiin palstalle, pikaisesti kuulemma.


 Mansikoita mentiin poimimaan.


Minä tykkään mansikoista, mutta kiire oli takaisin.



Enni nimittäin tuli meille. Tänään Enni leikki enemmän "pomon" kuin minun kanssa. "Pomo" tosin hermoili sen ötökän puremansa kanssa, kun jalka vain turposi. Söi sitten kyytabut, jotka ovat olemassa minua varten. Saa kyllä luvan ostaa uusia heti huomenna.
Aikanaan sitten mentiin ilta-auringossa päivän viimeiselle lenkille. Mukavaa oli lenkillä, vaikkei siitä kovin pitkää tullutkaan.


Tuulikin tuntuu kivalta ulkona. Tänään on ollut kovin tuulinen päivä. Se ujellus vähän mietityttää minua sisällä. Onneksi ei ole tuullut kuitenkaan niin paljon, että peltikatto alkaisi kolista. Siitä en tykkää.
Kokeillaanpas julkaista tämä, jos vaikka tänään säästyttäis taivaskuvilta. Mutta varautkaa silti pahimpaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti