torstai 26. heinäkuuta 2012

Olympialaisiin


Olympialaiset alkavat ihan kohta, joten minun pitää antaa tässä näyte siitä, että olen kelvollinen osallistumaan.
Ennilläkin oli olympiapaita päällä, joten täytyyhän minunkin kunnostautua. Ette tajunneet, vai? No, sille minä en voi mitään. Tutustukaa maailmankirjallisuuteen paremmin. Aloittakaa vaikka teoksesta "Asterix olympialaisissa".

Päivähän on mennyt raataessa taas kerran. Pilvien katselua olen harrastanut. Kaunis päivä on ollut, mutta mukavia pilvimuodostumia siitä huolimatta löytyi taivaalta. Sinisestäkin taivaasta löytyy mielenkiintoisia kuvioita.

Pihanhoitoakin olen harrastanut huolehtimalla istutuksista ja perehtymällä villiin kasvillisuuteen.

Tämä esim. on nokkonen.


Kyllä tällainen aktiivisuus saa taas unen maistumaan.

Iltataivaiden jälkeen vain hyvää yötä.

6 kommenttia:

  1. http://ramiero.blogspot.fi/

    Kävin Vuodatuksessa, sain jotakin sinne kirjoitettuakin, mutta nyt taidan aloittaa tuossa yllä olevassa osoitteessa.

    VastaaPoista
  2. Mukavaa Párek :) Kiva päästä taas sinunkin kuulumisia lukemaan.

    VastaaPoista
  3. saa nähdä onko rata tänä vuonna raskas.

    VastaaPoista
  4. Ainakin villisioille on syötetty sianruokaa.

    VastaaPoista
  5. Terve! Olen kaivannut "näkemyksiäsi" ja vasta tänään löysin uuden kanavasi. Kuulin että vuodatus on toiminnassa ja kävin katsomassa joko kerrot kuulumisiasi. Onneksi jätit muuttoilmoituksen.
    Hyvää viikonvaihdetta!
    T. Alli

    VastaaPoista
  6. Kiva Alli, että löysit tänne. Vuodatukseen ei aiemmin päässyt edes ilmoittamaan uutta osoitetta. Nythän vuodatus toimii, mutta minä jatkan täällä. Mukavaa viikonloppua sinullekin.

    VastaaPoista