tiistai 6. elokuuta 2013

Karviaisia ja kuvakulmia

Tuo kasvimaa vie meidän kaiken ajan taas kerran. Jos hyvin käy, niin huomenna on kuitenkin toisin - ainakin hetkellisesti.


"Pomo"  oli tänään reilulla tuulella. Näytti, missä niitä karviaisia on, eikä suinkaan kerännyt niitä itse vaan jätti minulle. Minähän söin reippaasti.


"Pomo" miettii, onko marjat minusta hyvänmakuisia vai onko näissä vain sopivasti haastetta. Sen kun miettii ;) Olen minä taitavampi marjastaja kuitenkin kuin tuo "pomo". Olisitte nähneet millaisessa kunnossa se oli, kun rymysi vattupuskissa.


Minä taas otin loppuajan rennosti. Kuuma päivä oli. Illalla ei juostu. Kyllä minä olisin voinut, mutta "pomo" oli uupunut. Nyt se kyllä tuntuu taas jaksavan valvoa loputtomiin.



Aurinkokin jo laski ja kaksi varista keskusteli jostain.

3 kommenttia:

  1. Teillä on siellä ihan omat upeat taivasnäkymät ; )

    Olet ihan pro noissa karviaishommissa, Mûmak.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taivas on hieno. Eilen kuulin tuolla messuilla, että muutkin koirat tykkäävät karviaisista. Pitäiskö sinunkin maistaa?

      Poista
  2. En ole eläissäni maistanut karviaisia. Pitääpä harkita.

    VastaaPoista