perjantai 9. elokuuta 2013

Ukkosten jälkeen

Yöllä salamoi, jyrisi. lotisi ja muutenkin möykkäsi niin, ettei mistään tullut mitään. "Pomo" piti minua pitkän aikaa kainalossa, kun paniikki iski. En minä sille mitään voi. Helpotti se kuitenkin, kun "pomo" silitteli, hieroi ja jutteli. Kun vapina väheni hyvin pieneksi "pomo" laski minut irti. Menin sängyn alle loppuyöksi. Siellä oli turvallista kuunnella "pomon" kuorsausta, jota se itse sanoo "syväksi hengitykseksi". Väsyneitä ollaan molemmat ja on oltu koko päivän.


Pikkutyyppi tuli taas tänään meille.


Oli ottanut sisarensa mukaan.


Minä olen rentoutunut huonosti nukutun yön jälkeen.

2 kommenttia:

  1. Meidän lähiössä ukkonen ei ollut niin raju kuin alunperin ennustettiin. Kahden aikaan yöllä me kuultiin aika ajoin pauketta ja jyrinää, mutta ei se ihan talon päälle asti yltänyt. Minä nukuin rauhallisena vierassängyssä ja Palvelijatar luki kirjaa omassaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä oli kiitettävä sää, sade etenkin.

      Poista