tiistai 13. elokuuta 2013

Ukkosista vauhtia

Se oli taas ukkosyö ja meni valvomiseksi minulla ja "pomolla". Ukkosista kovasti pitävä "pomo" alkaa olla sitä mieltä, että saisi riittää pauke ja välke.


Huonosti nukutun yön jälkeen "pomo" lähti leikkimään mummoa ja minä tulin mukaan haukkumaan naapureita. Enni oli aamupäivän tarhassa ja melkein koko iltapäivän naapurissa.


Oltiin siis enimmäkseen tämän pikkutyypin kanssa. Ja toki ukkostikin välillä ja minua kauhistutti. Kiltisti kuitenkin odotin talossa sen aikaa, kun "pomo" ja pikkutyyppi hakivat Ennin.


Parastahan tässä kuitenkin oli tuolla ikkunan takana.


Piha ja vapaus!


Minähän leikin ja piehtaroin ja pidin hauskaa. Minä toki riehaannuin aamullakin. Oli niin kiva päästä pikkuihmisten luo kylään.


Ei tämä elämä ukkosaikaankaan aina ole hasuumpaa.


Ja nyt tätä kirjoitellessa alkaa taas taivas tummua, että saa nähdä, kuka nukkuu vai nukkooko ensi yönä.

2 kommenttia:

  1. Upea piha! Kyllä sun Mûmak kelpaa siellä telmiä. Ja pikkuväestäkin saat kivaa seuraa.
    Minä pääsen syyskuussa viikoksi pikkueukon luo Ylihärmään, kun hänen äitinsä osallistuu täällä Habitareen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, kun pääset matkustelemaan :)

      Poista