maanantai 26. elokuuta 2013

Koirapuistossa taas

No ei aamulla. Aamulla ihan normaalisti lenkki ja " pomo" töihin ja silleen. Illalla, töiden jälkeen sitten piiitkälle lenkille, ettei tartte enää kolmatta kertaa lähteä. Talon edessä parveili poliisiautoja, mutta mehän ei olla uteliaita vaan mentiin lenkille, kun kerran näin on päätetty. Vähän hidasteltiin, mutta mitään ei tapahtunut, joten luotetaan siihen, että kyllä naapurit on selvittänyt ja kertoo meille tapahtumat joskus.


Sillä paremmalla eli isojen puolella oli porukkaa, joten mentiin tyhjälle pikkukoirien puolelle. Minähän olen tarvittaessa joko pieni tai iso.


Sieltä se iso tuli moikkaamaan. Ihan kiltti tyyppi.


Ja toinenkin tuli ottamaan kuonokontaktit,


joiden jälkeen mentiin kukin omaan suuntaamme.

 

Oltiin niin pitkään, että pienten puolelle tuli karvapallo ja myöhemmin isojen puolelle ärhäkkä terrieri. Käytiin isojen puolellakin sitten vielä moikkaamassa, mutta terrieri ärisi ja pyrki selkään. Minä en sellaisesta tykkää, joten "pomo" avasi portin ja poistuttiin. Minä tulin pienen keskutelun jälkeen ottamaan pannan taas kaulaani. "Pomo" kehui. Siitä on kiva esittää muille koiranomistajille sitä, että minä en karkaa. Miksi minä karkaisin? "Pomo" tarjoo kuitenkin ruoat. Karvapallo jäi räyhäämään terrierin kanssa. Me lenkkeiltiin ja kun palattiin kotiin, poliisit olivat kadonneet. Nyt katsotaan "huippumalli haussa" finaali. Huono kausi. Ei ketään erityistä lempparia. Tasapaksua porukkaa. Mutta katsoohan sitä paremman puutteessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti