torstai 22. elokuuta 2013

Trimmausta Taiteiden Yönä

Ei tietenkään minulle eikä edes yöllä. "Pomolle" päivällä.Se aina haluaa muka-uudistua. Onhan sillä taas hyvin, hyvin punainen turkki, se vähä, mitä nyt on. Onko se nyt uudistumista

"Pomon" mielestä minä olen uudistunut. Heilutan enemmän häntää, haluan leikkiä, olen innokkaampi. "Pomo" miettii, miksi tämä muutos tapahtui, kun hän meni töihin. Tyhmä! Kun sitä illat pitkät katsoo telkkarista ihmisiä, jotka puhuvat talouskriiseistä, kurjuudesta, työttömyydestä, niin kait sitä koira huolestuu, kun elättäjä vain kotona lojuu. Rupeaa siinä väkisinkin pitämään silmällä, miten ruokanappulat säkissä vähenevät. Tottakait minä olen onnellinen, kun "pomo" on mennyt taas tienaamaan koiranruokaa. Voin vähän rentoutua ja nauttia elämästä.
 


Ne taiteetkin vielä.


Kovasti yritän tähystää, mutta ei täällä mitään kovin taiteellista näy.Olisi tietenkin pitänyt mennä kauemmas kalaan. Tehtiin siis itse taidetta.

 


1. Sarja: Lunnikoira laskevan auringon valossa.
 

2. Sarja: Aurinko laskee pylväiden taa.



3. Sarja; Aamun aurinko korjaa kaiken?

2 kommenttia:

  1. Kelpo taidetta saittekin aikaiseksi. Meidän taiteiden yö tuli vietettyä tuossa mäen päällä Provinssissa. Kotiin sieltä taiteiltiin valomerkin jälkeen. Tänä aamuna saatettiin kummitustäti kotiinsa siistiytymään ennen töihinsä menoa. Ihan hyvä ettei taiteiden yö ole kuin kerran vuodessa. . .

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä tuo "pomokin" ajattelee, että pitäisi välillä käydä jossain, mutta ei saa aikaseksi. Ja kun ei kukaan potki, niin pysytään kotona. Menee se näinkin aikansa.

      Poista