perjantai 7. joulukuuta 2012

Ideapark ja lumisateinen Tampereen joulutori

Tänään aamulla Herkkis vei minut lenkille ja "pomo" nukkui. Mutta sitten ne taas jätti minut yksin ja meni johonkin. Nyt minä suhtauduin asiaan vähän tyynemmin eli oletin että aikanaan ne palaa.


 "Pomo" ja Herkis menivät Ideaparkiin, jossa "pomo" ei olekaan ikinä ennen käynyt.


 "Pomolla" oli toinenkin ihan uusi kokemus. Se vietti elämänsä ensimmäiset ajat kalansyöttinä. Sai "Herkkikseltä" lahjaksi kalajalkahoidon kesällä. Nyt koitti lunastuksen aika. Oli kuulemma ihan miellyttävä ja kiva kokemus - "pomosta" - kaloilta ei kukaan kysynyt.


Aikanaan sitten palasivat tältä reissultaan. Olin minä tosi iloinen, kun tulivat, Ja vielä iloisempi olin, kun pääsin ulos. Lunta sateli hissukseen, mutta kaikinpuolin oli kiva ilma.


Mentiin Tampereen keskustaan katsomaan joulukatua ja -toria. Aika hienoja valoeläimiä oli kadun ylle viritetty, hevosia, nalleja, pupuja. Ihmisiäkin oli melkoisesti, mutta minä osasin käyttäytyä.


Ihan kiltisti pysyin mukana tungoksessa.  Seurasin tiiviisti "pomon" jalkoja ilman vetämistä tai säntäilyä. "Pomo" sanoi olevansa oikein ylpeä minusta.


Torillakin oli hienoja valojuttuja, joiden edessä piti filmata.


Aikanaan sieltä sitten kotiuduttiin ...tai siis tultiin tänne Herkkiksen kämpille. Ihan kotoisaa täälläkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti