lauantai 22. joulukuuta 2012

Olihan se osittain valoisampaa

Kerronpa täälläkin aamusta. "Pomo" valvoskeli aamuyöstä ja nukkui sitten yli yhdeksään. Ei noussut heti herättyään, joten minä kävin hoitamassa aamutoimet keittiössä ja tulin takaisin nukkumaan. "Pomo" sitten ylösnoustuaan huusi minut keittiöön ja rupesi kyselemään "Mikä tämä on? Mitä tämä tarkoittaa? Kuka? Miksi?" jne. Minä katsoin ihmeissäni. Eikö se nyt tajunnut, että kakka siinä on. Minä kävin kakalla, kun oli hätä. En vaatinut "pomoa" nousemaan ja lähtemään ylös. Mutta eihän se tietenkään osoittanut kiitollisuutta. Yritä nyt tässä olla kiltti koira.


Lenkille sitten lähdettiin auringon hiipiessä ylös taivaanrannasta. Muutenkin oli kaunis aamu.


Lenkin lopuksi oli jo väriä ja valoakin enemmän.


"Pomon" oli pakko tietenkin ottaa taivaskuvia.


Ne on sille yhtä tärkeitä kuin minulle viestien lukeminen.


Muuten  päivä meni omia latujaan. Kellarissa käytiin pari kertaa viemässä takaisin laatikoita, jotka haettiin sieltä ylös pari päivää sitten. "Pomo" harrastaa jatkuvasti tavaroiden siirtelyä paikasta toiseen. Kotonakin purkaa ja täyttää kaappeja ja laatikoita ihan satunnaisesti. Kyllä se joskus jotain poiskin heittää, mutta enimmäkseen vain siirtelee.

2 kommenttia:

  1. Hei Mûmak! Meillä ihmisillä on kumma tapa rahdata tavaroita varastoon ja takas. Minä teen ihan samaa.
    Hyvää joulua Sinulla ja Pomolle!
    Alli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvää Joulua sinullekin, Alli.

      Poista