tiistai 2. lokakuuta 2012

Saippuakuplia


Minun päiväni oli ihan peruspäivä, mutta "pomo" kävi saattamassa vieraan junalle. Ennen junan lähtöä kävivät eläinmuseolla ja syömässä. Aamumme noudatti toki normaalia kaavaa eli aamukahvit ja lenkille, peseytymistä ja pukeutumista (siis "pomo", minä mikään kissa ole, että peseytyisin tai puudeli, että pukeutuisin) pikasiivousta ja sellaista. Päivälenkki hoidettiin pikaisesti, kun "pomo" kotiutui. Pian se kuitenkin taas ryntäsi tiehensä. Minä luulin, että osa-aikaeläke tarkoittaa sitä, että ollaan kotona ja otetaan rauhallisesti. Toivottavasti tahti tästä muuttuu.

Onneksi "pomo" sentään pian palasi ja toi Ennin tullessaan leikkimään minun kanssa.


Enni puhalteli parvekkeella saippuakuplia.


Niiden leijumista taivaalla oli kiva seurata. Enni yritti puhaltaa muihinkin suuntiin,


mutta eihän sellainen onnistu tuulisessa säässä.


Minusta ne kuplat olivat joka tapauksessa hienoja. Yritin välillä ottaa niitä kiinni, mutta eihän se onnistunut. Sinne ne vain lensivät, vapauteen, enkä minä voinut vaikuttaa asiaa. Kuplat oli siis mukavia, mutta ehdin minä muutakin eli tarkkailla taivaita. Kaunis päivä oli ollut, joten iltataivaatkin olivat kauniita.


Ennin kanssa toki leikittiinkin eli pelkän saippuakuplien ihailuun ei jääty. Kokeiltiin mm. viltin vetoa.
Ihan kuva päivä oli. "Pomo" vain on taas hirveän väsynyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti