torstai 6. syyskuuta 2012

Ilotulitus

Mitähän iloa moisesta on? Minulle se pelkkää kärsimystä. "Pomo" kuulemma tykkäis. Se on outo.

Tosin Antti ja Ennikin tulivat seisoskelemaan parvekkeelle.

  


Minua onnistuttiin pitkään hämäämään, ettei mitään tapahtunut, mutta välillä kyllä olin häntä koipien välissä. "Pomo" kyllä kiltisti piti ovet kiinni ja verhot ikkunoiden edessä, mutta pauke kuului silti välillä.
Ennihän kävi täällä aiemminkin tänään.
Leikittiin yhdessä. Käytiin myös parvekkeella yhdessä katsomassa taivaita. Silloin ei paukkunut, eikä ollut muutenkaan pelottavaa, joten parvekkeella oli kiva olla.


Hienojahan ne taivaat taas olivat. Eikä tämä päiväkään loppujen lopuksi hassumpi ollut.

3 kommenttia:

  1. Mitä varten ne ilotulitteli? Meille astihan ei mikään näy eikä kuulu. Hurja kuva tuo, missä Enni on parvekkeen kaiteen kimpussa, huh. ; )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nelosen ilotulitus eli 14. Suomen mestaruuskilpailu. Jos tykkää, se on komeaa katsottavaa. "Pomoa" ilmeisesti ottaa päähän, kun minun takia ei voi sitä katsoa. Mutta minä joudun hänen takiaan kärsimään niin paljon, etten tunne mitään syyllisyyttä.

      "Pomokin" ajatteli Ennin kuvasta, että voiko laittaa, vai onko niin, että kun Ennin vanhemmat sen näkevät, Enni ei enää meille tule. Ehkä ne ei näe.

      Poista
  2. Joo, ei kaksjalkaisten vuoksi mitään syyllisyyksiä pidä potea. Joudutaan me niin paljosta niiden takia tinkimään. Ennin vanhemmille voi selittää kuvakulmien vääristymisistä ja toivoa, että selitys menee läpi ; ) ; )

    VastaaPoista