torstai 20. syyskuuta 2012

Toisenlainen torstai

Ei tämä mitenkään erilainen ollut, mutta "pomolla" on välillä vaikeuksia keksiä otsikoita näille jutuille. Aamulla normaali lenkki, "pomo" töihin ja minä pitkästymään kotiin.

"Pomon" oli kuulemma pakko ottaa yksi taivaskuva työpaikan nurkilta. (itseasiassa se oli ottanut jotain kymmenen kuvaa, joista epätoivoisesti yritti etsiä parasta tänne)
 Kun "pomo" sitten palasi töistä, se toi myös Ennin tullessaan. Veivät minut lenkille. Enni tarkkaili. Minä merkkailin. Keskusteltiin välillä elämän suurista kysymyksistä ja siitäkin, mitä nyt tehtäisiin.

 

Päätin lähteä kilpajuoksuun ja otin kunnon varaslähdön. Enni saavutti ja meni ohi. Mutta ei ollut minun syy. "Pomo" roikkui hihnan toisessa päässä hidastamassa minua. Sain Ennin kuitenkin kiinni.

 

Arvatkaa, mitä Enni teki! Tarrasi hihnaan ja pysäytti etenemisen. Juokse nyt näiden kanssa kilpaa! Kotinurkilla Enni halusi keinumaan. Minä jäin odottelemaan.  Odotellessa oli aikaa piehtaroida. Enni keinui myös isojen keinussa, Ja hyvin keinuikin. Minulla alkoi olla jo nälkä eli kiire kotiin.


 Aurinkoa käytiin katsomassa. Eikös minulla ole komea kaula. Enni käväisi myös parvekkeella.  Mentiin sisälle lukemaan kirjoja kunnes Enni lähti saunaan.

 

Ne taivaat tietenkin. Noista mustista pivlvistä alkoi sitten sataa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti